Egyensúlyoztassa ki az okklúzióját a T-Scan® III technológiával!

Így egy sor fogászati probléma megelőzhető.

A leggyakoribb tünetek, amelyek összefüggésbe hozhatóak a fogsorok illeszkedésével:

• fejfájás
  • merevség a rágóizmokban és az állkapocsízületben
  • érzékeny fogak
  • nyak- és hátfájdalom

Mit is jelent az okklúzió a fogászatban?

Okklúzió alatt a fogak érintkezését értjük záróharapásban. Optimálisan a szemben levő fogak egyszerre és azonos erővel érintkeznek. Ha ez nem így történik, akkor az okklúzió kiegyensúlyozatlan, és megjelenhetnek a problémák. Okklúziós zavarról vagy egyszerűen rossz harapásról akkor beszélünk, amikor a fogak és az állcsontok rosszul illeszkednek egymáshoz. A rossz harapás egy sor fogászati és általános tünetet okozhat.

Íme, néhány ezek közül:

• sérült pótlások, lepattant porcelán
  • letört, repedezett fogak
  • ínyvisszahúzódás, meglazult fogak
  • fájdalom a fogak, a rágóizmok vagy az állkapocsízület területén
  • éjszakai fogszorítás vagy fogcsikorgatás
  • fej- és nyakfájdalom
  • fokozott fogkopás és fogérzékenység

Hogyan is működik ez a vizsgálat?

A digitális okklúzióelemzés egy egyszerű, gyors és teljesen fájdalommentes vizsgálat. Egyszerűen rá kell harapni egy vékony érzékelő fóliára, a többi a szoftver dolga. A szoftver jelzi az érintkezések időrendjét és azok erősségét foganként.

A kapott információkból egy dinamikus videó készül, amin végignézhető az ön harapása az elejétől a végéig, és az is, hogy pontosan mi történik közben. Ezáltal vizualizálni lehet a problémás területeket. Miután diagnosztizáltuk a problémákat, elkészítjük az egyénre szabott kezelési tervet, megbeszélve Önnel a különböző lehetőségeket.

Nemcsak a már meglevő problémák esetén ajánlott, hanem megelőzésként minden olyan beavatkozás után, amikor mesterségesen megváltoztatjuk a fogak egymáshoz való viszonyát. Ilyen a fogszabályozás, fogpótlás, implantátum, de akár egy vagy több tömés is. A T-Scan® III technológia ilyenkor nemcsak a betegségek kialakulásának megelőzésében játszik óriási szerepet, hanem a sokszor igen költséges fogászati beavatkozásokkal elért eredmény megtartásában, élettartamának növelésében is.