Az egészséges fogíny receptje - Gengigel termékcsalád

Segítség a fogíny és a fogínyszövet megbetegedéseinek megakadályozására és gyógyítására A fog melletti szövet megbetegedései gyakoriak, kellemetlenek és komoly bonyodalmakhoz vezethetnek. Általában gyulladással, vérzéssel és a fogíny szövet elválásával kezdődnek, majd a támaszcsont elvesztésével, fogmozgással és kihullással végződnek. Érdemes tehát idejében foglalkozni a problémával!

A fogágy megbetegedésének kezdeti stádiumában a gyulladás csak a fogínyen jelentkezik, ekkor beszélünk gingivitisről. A gingivitisnél a fogíny bevörösödik, bedagad és eláll a fogtól. Fogmosáskor és az étkezések során gyakran vérzik. Amikor a gingivitis már annyira előrehaladott állapotban van, hogy megtámadja a fog támasztószöveteit is, parodontitisről beszélünk. A fogak, elveszítve a szilárd helyüket a csontban, elkezdenek mozogni és szétállnak. A fogszövet elválása miatt parodontális zsebek keletkeznek, amelyekben a betegséget serkentő baktériumok tartózkodnak. Ha a körülmények nem javulnak, foghullás következhet be. A parodontitisban szenvedő betegeknél kellemetlen szájszag jelentkezhet.

A fogágy-betegségek kialakulásánál nagyon sok tényező szerepet játszik. Ilyen például az elégtelen szájhigiénia, a foglepedék, a dohányzás, a vitamin- és ásványianyaghiány, a cukorbetegség, a hormonális változások, a stressz stb.

A Gengigel hatékony segítség

A Gengigel termékek egyedi, hialuronsavat tartalmazó gyógyhatású készítmények. Hatóanyaga csökkenti az ínyvérzést, serkenti a fogíny regenerációját, védi a nyálkahártyát a fertőzésektől és csökkenti az ödémákat. Hatékony segítség az ínyvérzés és az ínybetegségek kezelésénél, regenerálja a foghúzás, tisztítás és sebészeti beavatkozások miatt megsértett ínyt, illetve az ideiglenes vagy állandó (korona, híd) fogprotézisek miatt irritált nyálkahártyát. Kiválóan használható azonban a fogíny és a fog melletti szövet megbetegedéseinek megelőzésére is!

A TERMÉKCSALÁD TAGJAI

A Gengigellel az alapos szájhigiénia előkészítése (étkezés utáni fogmosás vagy szájöblítés) után naponta 3-5-ször kenje be a gyógyítandó területet. 3-4 heti folytonos használat javasolt mindaddig, amíg el nem múlnak a kórtünetek. A Gengigelt gyermekek, terhes nők és cukorbetegek is használhatják.

Gengigel gél - A kezdeti intenzív gyógyításhoz

Kenjen fel egy réteg gélt egyenletesen a fogínyre, és tiszta kézzel, enyhén masszírozza bele.

Gengigel szájöblítő oldat

Az oldatból a mellékelt edényben mérje ki az adagot és 1-2 percig öblögesse vele a szájüreget. Az oldat azonnal használható, nem kell hígítani!

Gengigel szájspray

A beteg területet naponta egyszer vagy kétszer permetezze be. A flakont tartsa egyenesen!

A fogínygyulladás időben történő megakadályozása, illetve terjedésének lelassítása érdekében javasoljuk még, hogy gondoskodjon a súlyosbító faktorok felszámolásáról, csökkentéséről, a megfelelő szájhigiénia kialakításáról és fenntartásáról. Járjon el rendszeresen ellenőrzésre a fogorvosához!

További információ: www.frisslehelet.hu